lia-gabriel-miranda

Direktlänk till inlägg 25 februari 2014

Kärleken är konstig

Av Emma Emina Fredriksson - 25 februari 2014 21:09

Tänk att man kan träffa någon främmlig som man sen skulle kunna offra sitt liv för. Som blir ens allt i världen. Om han är ledsen är jag ledsen och är han glad så är jag glad. Det där med förälskelse är ett mysterium.

Helt plötsligt står kärlek framför dina ögon och du fattar ingenting. Man undrar efteråt , varför träffade jag inte honom ''lite'' tidigare?

Hur skulle mitt liv varit om han kom in i mitt hjärta för flera år sedan?


Allt har en mening det är helt säkert. Livet är ett öde. Det är gud som styr allt. Allah Oakbar !


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Emina Fredriksson - 25 februari 2014 07:08


Hatar när jag vaknar för tidigt, hela dagen blir ju förstörd. Huvudvärk, illamånde och irriterad. Idag vaknade jag kl.4.45. Snacka om irriterande. Vart ska jag göra av hela dagen?  Undrar om man ska försöka somna om en stund så man får energi för a...

Av Emma Emina Fredriksson - 23 februari 2014 12:48


Igår var jag och Ibrahim på kalas hos Antonio och Adriano, som fyllde 6 år. Tiden går så fort. Tycker det var nyss som jag kom och hälsa på dom för första gången när dom låg inrullad som små kebabrullar i filt. Det var under den perioden som jag var ...

Av Emma Emina Fredriksson - 23 februari 2014 12:27


Jahapp då är jag här igen. Börja blogga igen eftersom att jag har så många tankar och funderingar. Jag känner ett stort hat inom mig angåendå många personer i den här staden. Många som snackar så mycket skit och förstora upp, och håller på med dera...

Presentation

Följ min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina tankar och funderingar. I min blogg kommer jag inte förmildra något eller tvärtom. Jag skriver bara sanningen och mina åsikter. Piece !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards